Want your
own Fotopage?






 
ROSLIZA RAMLI

By: Rosliza Ramli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 7-Apr-2008 14:54 Email | Share | Bookmark
Koleksi Gambar Kahwin

06 September 2003 tarikh keramat dalam hidup aku. Dinikahkan dengan lelaki yang aku cintai. Tarikh ini dengan sekali lafaz aku sah bergelar isteri. Dalam usia 24 tahun aku dah jadi isteri orang. Dulu budget2 nak kawin bila umur dah cukup 25 tapi terawallah pulak 1 tahun. Tak apalah itu yang dinamakan jodoh.Suami aku, Zukeri, masa tu umur 32 tahun. 8 tahun jarak umur. erm...jauh jugak tu. Dulu masa zaman2 duduk u, cakap kalau boleh tak nak kawin dgn orang kelate tapi, kita hanya mampu merancang tuhan dah tentukan semuanya. aku orang pasir mas hubby aku lak orang pasir puteh. hehehe.aku nama jer orang pasir mas tapi cakap loghatnya terengganu pekat. kalau bercakap dgn hubby macam ayam cakap dgn itik. ayam kata" nok makang nasi" itik kata " nok make nasi. hahahha...




















RAMZEE DAN FADZILLAH- 14 SEPTEMBER 1998. BETUL KER TUAN PUNYA BADAN?













View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net